10 reasons why… wedding planner is always a good idea!

10 reasons why… wedding planner is always a good idea!

Wiele par podejmuje się trudu organizacji ślubu i wesela całkowicie samodzielnie. Jakaś część z nich upatruje w tym metody na spersonalizowanie tego jednego, jedynego dnia. Większa część stara się jednak w ten sposób zwyczajnie zaoszczędzić.

  • Zastanawialiście się kiedyś dlaczego w dniu ślubu zazwyczaj nie czeszemy się same tylko idziemy do fryzjera?
  • Dlaczego oddajemy swoją twarz w ręce najlepszej jaką znamy makijażystki?
  • Dlaczego suknię ślubną szyjemy bądź kupujemy w najlepszym naszym zdaniem salonie, a nie dziergamy jej sobie same, wieczorami?
  • Dlaczego tort zamawiamy w cukierni, w której mogłybyśmy zjeść każde, nawet najbardziej kaloryczne ciacho z wielkim uśmiechem na ustach?
  • Dlaczego bukiety i wszystkie dekoracje kwiatowe zamawiamy u najlepszych i najzdolniejszych florystów?
  • Dlaczego dbamy o wybranie najlepszego zespołu bądź Dj’a, którzy będą potrafili zabawiać naszych gości aż do świtu?
  • Dlaczego zdjęć nie robi nasza siostra czy babcia, a fotograf, profesjonalista, którego prace zapierają nam dech w piersiach?

Odpowiedź jest prosta. Chcemy, aby ten dzień, nasz dzień był idealny.
A może być taki tylko wtedy, gdy współpracujemy z profesjonalistami.

Rynek ślubny to teraz wielka, nieograniczona niczym przestrzeń, w której spotkać możemy się zarówno z uczciwymi i rzetelnymi osobami, jak i tymi, które czekają jedynie na to, by wykorzystać nas i naszą niewiedzę. Spraw, które załatwić trzeba przed ślubem i weselem jest mnóstwo. Listy rzeczy do zrobienia mogą wydawać nam się gorsze do przyswojenia niż całe sterty książek piętrzących się obok łóżka przed studencką sesją.

Doskonale to rozumiemy. Ciężko jest płynnie, świadomie i skutecznie poruszać się w świecie, który jest nam zupełnie obcy. Właśnie dlatego jesteśmy. Po to, aby Ci pomóc. Pomóc w planowaniu, organizacji, a także koordynacji.

10 powodów dla których potrzebujesz weeding plannera:

  1. To osoba, która zna rynek i wie jak się po nim poruszać. Nie ulega emocjom i nie panikuje. Kalkuluje i na chłodno podejmuje decyzje.
  2. Wie co i kiedy należy robić. Zadba o to, by w odpowiednim czasie zarezerwować czy zakupić konkretne rzeczy. Uchroni Cię także od problemu, z którym boryka się wiele panien młodych – zbyt wczesne planowanie – a co za tym idzie – zmieniające się trendy. Każda z nas chce być na czasie. Za wcześnie to nie znaczy dobrze.
  3. Wie jak sporządzić umowę z podwykonawcami i o czym ich poinformować, by Twoje wesele było spełnieniem wszystkich oczekiwań.
  4. Gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść. Ta zasada obowiązuję wszędzie. Także w przypadku planowania wesela. Zbyt wiele pomysłów, mądrych głów i sprzecznych rad. Twój wedding planner uchroni Cię przed tornadem pomysłów, które może zdmuchnąć Cię z powierzchni ziemi.
  5. Certyfikowany koordynator zna specyfikę rynku. Wie o co dopytać i co ustalić. Pozwoli Wam uniknąć ponoszenia dodatkowych, ukrytych kosztów.
  6. Twój wedding planner to osoba, na którą możesz liczyć. Wie o Twoim ślubie i weselu więcej niż niejeden członek rodziny. Zna Twój gust. Wie czego potrzebujesz i czego się obawiasz. O wszystko zadba. Ty będziesz mogła spokojnie cieszyć się tym wyjątkowym dniem.
  7. Na kilka dni przed ślubem, w momencie, który nazwać można prawdziwym maratonem będziesz mogła odpocząć. Żadna z nas nie chciałaby w dniu ślubu obudzić się z bólem głowy i opuchniętymi ze zmęczenia powiekami. W czasie, gdy Ty będziesz się relaksować Twoja prawa ręka wszystkiego dopilnuje.
  8. Wedding planner to osoba, która zadba byś tego dnia to właśnie Ty była najważniejsza. Nie ciocie, kuzynki i znajomi. To Twój dzień i to Ty masz czuć się wyjątkowa. To spełnienie Twoich marzeń i to Ty masz czuć się spełniona.
  9. To osoba, która naprawdę widziała już wiele. Zwróci Ci uwagę na nawet najdrobniejsze detale. Podpowie. Pomoże uniknąć katastrofy. Dzięki jej wskazówkom i jej obecności nic Cię tego dnia nie zaskoczy.
  10. Każde wesele to osobna historia. Zależy nam na tym, by zaskoczyć gości. Zaskoczyć, ale nie wprowadzić w zakłopotanie czy chaos. Twój koordynator jest drogowskazem. Cierpliwie odpowiadać będzie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości Twoich gości.

 

fot: pinterest, stylowi.pl

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *